tirsdag 13. november 2012

Dopapir

Mykt, deilig 3-lags dopapir. Mmm-mm! Det er tid for dugnad på skolen. Barna skal nemlig på skoletur om to år og dette er "lett-tjente" penger. Men som den dårlige selger som jeg er, antar jeg at jeg ender opp med ett års forbruk på dopapir i boden... Kjøpte nemlig 7 sekker à 32 ruller. Rask hoderegning sier at det er 224 ruller (brukte kalkulator, er ikke så himla god i hoderegning i følge elskling). I sommer prøvde jeg å selge senga mi for et par tusinger. Den vant jeg faktisk i Elle og kostet 30 000 kr (!) på den tida. Men jeg endte opp med å prakke den gratis på mannen som ikke ville ha den... Det samme skjedde med noen rørstoler og en tripp-trapp stol fra Stokke.
 
Dopapir er et ganske kjedelig, men viktig element i et moderne hushold. I fjor var det en periode fine dopapir med dikt på. Da satt jeg lenge og koste meg på do. Jeg som aldri sitter lenge på do i frykt for hemorider :)
 
Dette er det flotte dopapiret jeg har fått i hus (tilsalgs, men har ikke nettshop altså):
 
 
 
Det burde jo sett slik ut:

 
 
Koselige meldinger i "hverdagen" som i verste fall kan føre til hemorider :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar